Adresa ordinaceV Líse 76, Vodňany
Rychlý kontakt603 210 152, 737 127 319

ČLÁNKY & RADY

• 1.vakcinace: 10-12. týden věku (proti panleukopenii, koronaviróze, herpesviróze)
  • 2.vakcinace 13.-16.týden věku (proti panleukopenii, koronaviróze, herpesviróze, vzteklině)
Po absolvování základní série očkování probíhá každý rok revakcinace.

Mimo základní vakcinace lze kočku vakcinovat proti:

• Leukóze
  • Chlamydióze
Proberte vhodnost vakcinace u Vaší kočky s veterinárním lékařem.

1.dehelmintizace: pes - 14. den po porodu kočka- 21.den po porodu 2.-4. dehelmintizace: ve 14denních intervalech do 3 měsíců 5.-7. dehelmintizace: po měsíci do stáří 6 měsíců Dále: od 6 měsíců stáří dále dle situace po 3 nebo po 6 měsících. 1. a 2. odčervení je vhodné provést odčervovací pastou. Odčervovací pasta je z hlediska mechanismu účinku pro štěňata

Pokud budete cestovat z České republiky do ostatních zemí EU  potřebuje pes/kočka:

1. Pas zvířete v zájmovém chovu
  2. Identifikace zvířete mikročipem
  3. Očkování proti vzteklině
Před vstupem na území Velké BritánieIrskaMalty a Finska musí být psi ošetřeni proti echinokokům, tj. odčerveni. Ošetření psů proti echinokokům musí být provedeno soukromým veterinárním lékařem ve lhůtě 120 - 24 hodin před vstupem na území těchto

• hladovka- dospělý pes/kočka- nekrmte 12-15 hodin před plánovaným zákrokem
  • pes/kočka mladší 8.týdnů- nekrmte 4-6 hodin před plánovaným zákrokem
  • u najedeného zvířete hrozí riziko vdechnutí (aspirace) zvratků
  • příjem tekutin- tekutiny nechte psovi/kočce k dispozici, omezte 1-2 hodiny před zákrokem
  • pokud možno psa před zákrokem vyvenčete
  • doneste si s sebou deku/pelíšek na